Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Honda CRF450R Extreme Red
Náš motocykl CRF450R změnil pravidla hry již v roce 2002. Díky neustálému vývoji ze strany týmu HRC a přispění nejlepších světových jezdců motokrosového mistrovství světa se od té doby drží na špici. Převzali jsme recepturu neuvěřitelně rychlého motocyklu CRF450R, který vítězí v mistrovství světa, jeho lehkou obratnost a dobré schopnosti zatáčení, a přidali jsme něco navíc. Podvozek a zavěšení jsou zcela přepracované a zajišťují laserem řízenou stabilitu při jízdě v zatáčkách na nerovném terénu. Motor s úctyhodným výkonem v nízkých otáčkách zaručuje potřebnou sílu a přesné ovládání škrticí klapky. Chcete získat výhodu? Díváte se na to.
Více informacíPopis produktu
Tlačítko volby režimu motoru (EMSB) s 3 režimy
Nastavte si charakter motoru přesně podle svých představ. Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy umožňuje vybrat si mezi vyváženým výkonem a točivým momentem, plynulým výkonem v kluzkém blátě a plným výkonem v hlubokém písku.
3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzu kol HRC
Zvládněte dokonalý start. Nastavte bod rozjezdu mezi 8 000, 8 500 nebo 9 500 ot/min v závislosti na podmínkách na trati a vaší úrovni zkušeností.
3úrovňový systém kontroly trakce Honda modelu (HSTC)
Minimalizujte protáčení a maximalizujte dynamiku – HSTC nabízí lehké, střední a silné úrovně zásahu, které vyhovují konkrétnímu terénu nebo stylu jízdy. Systém HSTC je také možné vypnout.
Přepracovaný hliníkový rám Twin-Spar
Pečlivě jsme vyladili vyvážení tuhosti rámu podle požadavků továrních jezdců, abychom zvýšili rychlost v zatáčkách na nerovných a rozbitých tratích a zlepšili stabilitu ve vysokých rychlostech.
Zbrusu nové 49mm vidlice Showa™ USD
Vidlice s vinutými pružinami využívají přepracované vnější trubky – a také nové třmeny, tyč řízení a objímky osy – s přepracovanými vnitřními částmi, které zajišťují konzistentní reakci a pocit tlumení již od prvního pohybu.
Přepracovaný Zadní tlumič Showa™ a zavěšení Pro-Link
Zadní tlumič je přestavěn tak, aby odpovídal novému podvozku, a je vyladěn pro rovnoměrnou reakci v libovolném místě svého zdvihu. Funguje díky o 11 % tužší konstrukci Pro-Link, která je vyladěná pro plynulejší ovládání nárazů.
Posílený čtyřventilový motor Unicam o objemu 449,7 cm3
Přímější proudění nasávaného vzduchu zlepšuje odezvu v ostrých zatáčkách a navíc je k dispozici více výkonu za špičkou pro udržení jízdy. O 100 mm delší výfukové potrubí zvyšuje kultivovanost ve středních otáčkách.
Nový přední brzdový třmen specifikace HRC
Při výrobě nového dvoupístkového třmenu jsme vycházeli přímo z našich továrních závodních motocyklů; je odolný proti vyprchání tepla, snižuje vůli páky o 57 % a přepracované tělo je tužší, což zajišťuje konzistentní pocit.
Specifikace
Motor
Vrtání × zdvih | 96 x 62,1 mm |
---|---|
Karburace | CDI elektronické vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 13,5 : 1 |
Zdvihový objem motoru | 449,7 cm³ |
Motor | DOHC jednoválec, chlazený kapalinou, Uni-cam rozvod |
Startér | Elektrický |
Kola
Přední brzdy | 260 mm hydraulická kotoučová |
---|---|
Zadní brzdy | 240 mm hydraulická kotoučová |
Přední zavěšení | Showa 49mm USD vidlice |
Zadní zavěšení | Showa monoshock s Honda Pro-Link |
Přední pneumatiky | Dunlop MX33F |
Zadní pneumatiky | Dunlop MX33 |
Přední kola | Hliníkové |
Zadní kola | Hliníkové |
Rozměry a hmotnost
Úhel sklonu | 27,1° |
---|---|
Rozměry (D × Š × V) | 2 183 x 827 x 1 265 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivové nádrže | 6,3 l |
Světlá výška | 333 mm |
Pohotovostní hmotnost | 108 kg |
Výška sedla | 961 mm |
Závlek | 115 mm |
Rozvor | 1482 mm |
Převodovka
Spojka | V olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 5ti stuňová manuální převodovka |
Vlastnosti
- Zdvihový objem:
- 126 - 649 cm³
- Barva:
- Červená
Máte otázky k produktu: Honda CRF450R Extreme Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.