Dáte nám souhlas s využíváním cookies, prosím?

0
Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Na dotaz Novinka

Honda CRF250R Extreme Red

Konkurence ve třídě MX2 je neúprosná. V centru tohoto boje se nachází nový model CRF250R. Pro rok 2025 přichází na trh se stejnými vylepšeními podvozku – a se stejnou plejádou vítězství v mistrovství světa v motokrosu jako model CRF450R –, která zajišťují stabilitu a kontrolu v zatáčkách při vysokých rychlostech. Motor poskytuje ještě větší dynamiku ve středním rozsahu otáček a nyní je vybaven systémem kontroly trakce Honda (HSTC) zaručující maximální trakci zadního kola, která pomáhá vyhrávat závody. Nové plasty definují čistou závodní agresivitu. Pokud jste připraveni postoupit na vyšší úroveň, své úspěšné tažení můžete zahájit na motocyklu CRF250R.

Více informací
Značka: Honda
219 900s DPH
Vrtání × zdvih 79 x 50,9 (mm)
Zdvihový objem motoru 249,4 (cm³)
Pohotovostní hmotnost 102 (kg)

Popis produktu

Výkonný motor DOHC o objemu 249,4 ccm

Přímější proudění vzduchu dovnitř a přímější výfuk ven zlepšují ovládání škrticí klapky v nízkých otáčkách a zvyšují zrychlení ve středních a vyšších otáčkách a výkon za špičkou, zatímco nová konstrukce klikového hřídele roztáčí motor rychleji.

3úrovňový systém kontroly trakce Honda (HSTC)

Motocykl CRF250R je nyní vybaven systémem HSTC, který minimalizuje protáčení a maximalizuje záběr; nabízí lehké, střední a silné úrovně zásahu, které vyhovují konkrétnímu terénu nebo stylu jízdy. Systém lze také vypnout.

Nový přední brzdový třmen specifikace HRC

Dvoupístkový přední brzdový třmen, jehož konstrukce byla převzata z našich továrních závodních motocyklů, snižuje vůli páčky o 57 % a odolává slábnutí účinnosti brzd zahříváním. Přepracovaná kapotáž je tužší a poskytuje konzistentní pocit.

Tlačítko volby režimu motoru (EMSB) s 3 režimy

Přizpůsobte charakter motoru tomu, s čím závodíte: Režim 1 nabízí vyvážený výkon a točivý moment. Režim 2 vyhlazuje výkon a točivý moment, zatímco režim 3 působí agresivně.

3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzu kol HRC

Využijte výhodu. Úroveň 1 pracuje při 8 000 otáčkách za minutu a je vhodná do blátivých podmínek. Základní nastavení pro suché podmínky je 8 500 ot./min 2. úrovně. Úroveň 3 startuje při 9500 otáčkách za minutu pro zkušené jezdce.

Nový hliníkový rám Twin-Spar

Pečlivě jsme vyladili vyvážení tuhosti rámu podle požadavků továrních jezdců, abychom zvýšili rychlost v zatáčkách na nerovných a rozbitých tratích a zlepšili stabilitu ve vysokých rychlostech.

Přepracované 49mm vidlice Showa™ USD

Nové horní i dolní třmeny, tyč řízení a osa spolupracují s nově navrženými vnějšími trubkami; vnitřní části byly přepracovány tak, aby poskytovaly konzistentní specifikaci 250. Tlumící reakce a pocit již od prvního pohybu.

Specifikace

Motor
Vrtání × zdvih 79 x 50,9 mm
Karburace Vstřikování paliva
Kompresní poměr 13,9 : 1
Zdvihový objem motoru 249,4 cm³
Motor DOHC jednoválec, chlazený kapalinou
Kapacita oleje 1,25 l
Startér Elektrický
Kola
Přední brzdy 260 mm hydraulická kotoučová
Zadní brzdy 240 mm hydraulická kotoučová
Přední zavěšení 49 mm USD vidlice Showa (Hitachi Astemo, Ltd)
Zadní zavěšení Showa Monoshock se systémem Pro-Link (Hitachi Astemo, Ltd.)
Přední pneumatiky PIRELLI MX32 MIDSOFT
Zadní pneumatiky PIRELLI MX32 MIDSOFT
Přední kola Lité hliníkové
Zadní kola Lité hliníkové
Rozměry a hmotnost
Úhel sklonu 28°24
Rozměry (D × Š × V) 2 179 x 827 x 1 262 mm
Typ rámu Hliníkový dvojitý nosník
Objem palivové nádrže 6,3 l
Světlá výška 330 mm
Pohotovostní hmotnost 102 kg
Výška sedla 955 mm
Závlek 117 mm
Rozvor 1483 mm
Převodovka
Spojka V olejové lázni
Stálý převod Řetěz
Typ převodovky Konstantní

Vlastnosti

Zdvihový objem:
126 - 649 cm³
Barva:
Červená

Komentáře k produktu (0)

Máte otázky k produktu: Honda CRF250R Extreme Red?
Zeptejte se.

Zeptat se v diskusi

Hodnocení produktu

Přidejte vlastní hodnocení produktu a pomožte tak dalším nakupujícím.
Hodnoťte.

Přidat vlastní hodnocení

Alternativy