Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Honda CRF1100L Africa Twin ES DCT Grand Prix Red
Model Africa Twin právě prošel modernizací. Stále je to úžasně agilní motocykl Adventure, tak jako doposud – s výkonem, který dokáže vyvinout maximální výkon – navíc s točivým momentem umožňujícím pomalou jízdu. Díky novému nastavitelnému štítu jsou silniční jízdy mnohem pohodlnější. Bezdušové pneumatiky umožňují snadné opravy.
Více informacíPopis produktu
Silnější dvouválcový motor o objemu 1100 ccm
O 7 % vyšší točivý moment – díky vyladěnému systému sání a výfukovému systému – zaručuje pohotovou akceleraci, zejména při plném zatížení, a sytější zvuk.
Standardní bezdušové pneumatiky
Někdy v průběhu výpravy záleží na drobnostech: 21palcové přední / 18palcové zadní ráfky jsou nyní obuty do bezdušových pneumatik s upraveným designem paprsků pro snadné opravy na cestách.
Dynamické řízení 6osé jednotky IMU
Jednotka měření setrvačnosti monitoruje ve zlomku sekundy motocykl Africa Twin při brzdění, jízdě v zatáčkách a zrychlování, čímž poskytuje prvotřídní jízdní zážitek, který je modelu Africa Twin vrozený.
Dotyková obrazovka TFT
Kompatibilní s Apple CarPlay a Android Auto pro všechny funkce chytrého telefonu s plně přizpůsobitelným barevným 6,5palcovým displejem.
Vyladění do terénu
Motocykl Africa Twin snadno zvládá všechno od šotolinových cest až po náročná stoupání díky odpružení s dlouhým zdvihem, nízké hmotnosti a vyladěné geometrii podvozku.
Mimořádná ochrana proti větru
Vyšší a širší štít se nastavuje do 5 poloh pro maximální viditelnost dopředu nebo maximální ochranu před větrem – stačí si vybrat.
Nadupanější jízdní vlastnosti
Točivý moment zvládne jízdu blátem. Je také zárukou okamžité akcelerace potřebné pro bezpečné předjíždění, zejména ve dvou a při plném zatížení. Kapalinou chlazenému dvouválci s rozvodem OHC jsme tedy přidali 7 % navíc a k tomu ještě mnohem vyšší výkon odspodu a ve středním pásmu otáček. Díky vyššímu kompresnímu poměru, novému časování ventilů a modernizovanému sání a výfuku nedochází ke ztrátě výkonu – maximálně 75 kW (101 hp) – s přesnou odezvou a zpětnou vazbou elektronického ovládání plynu.
Pro překonávání limitů
Při jízdě v terénu jde o to najít rovnováhu, abyste mohli jet naplno. Přesně to tento podvozek zaručuje. Receptura je dokonalá: lehký ocelový rám, hliníková kyvná vidlice inspirovaná modelem CRF450R a přišroubovaný pomocný rám poskytují správnou tuhost a zpětnou vazbu pro správnou trakci. Zavěšení Showa s dlouhým zdvihem – vpředu 230 mm a vzadu 220 mm – s aktualizovaným nastavením tlumí nerovnosti terénu a zaručuje úctyhodnou světlou výšku 250 mm, která umožňuje překonávat překážky. Pro přesné nastavení je zadní tlumič pracující se systémem Pro-Link plně nastavitelný pro kompresi a tlumení při roztažení. Nyní je k dispozici nová verze modelu Africa Twin s elektronickým zavěšením.
Pro každé dobrodružství
Model Africa Twin je vybaven elektronikou, která jízdu zpříjemňuje a zvyšuje její bezpečnost. Bez ohledu na trasu. Systém kontroly trakce Honda se 7 úrovněmi – řízený jednotkou IMU v 6 osách – sleduje trakci zadních kol a plynule zvyšuje hnací sílu na silnici i v terénu. 3stupňový systém řízení trakce k zamezení zvedání předního kola poskytuje požadovaný zdvih předního kola a náklonové ABS dodává plnou jistotu při brzdění. Připraveny jsou čtyři výchozí jízdní režimy, URBAN, TOUR, GRAVEL a OFF-ROAD, navíc v režimu USER můžete nastavit plně uživatelský režim, a to ve všech parametrech.
Dvouspojková převodovka (DCT)
Můžete si vybrat motocykl Africa Twin se šestistupňovou převodovkou DCT, která zaručuje plynulé automatické řazení nahoru i dolů bez stresu, skvělé pro jízdu na dlouhé vzdálenosti. Prošla modernizací, takže působí přirozeně při startu i při nízkých rychlostech. Nastavitelná od pohodové jízdy až po špičkové sportovní výkony. Na manuální ovládání můžete přepnout také pomocí spouštěcích páček na levé ruce. A při jízdě v terénu se stisknutím přepínače G (na displeji TFT) sníží prokluzování spojky, čímž se zvýší trakce a vnímání záběru zadní pneumatiky.
Specifikace
Motor
Vrtání × zdvih | 92,0 x 81,5 mm |
---|---|
Karburace | PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,5:1 |
Emise C0₂ | 114 g/km |
Zdvihový objem motoru | 1084 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam |
Max. výkon | 75 kW |
Max. točivý moment | 112 Nm |
Kapacita oleje | 5,2 l |
Startér | elektrický |
Kola
Přední brzdy | Dva hydraulické 310mm kotouče s hliníkovou hlavou a radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny se sintrovanými destičkami, ABS |
---|---|
Zadní brzdy | Hydraulický 256mm kotouč s dvoupístovým třmenem, vypínatelným ABS a destičkami ze sintrovaného materiálu |
Přední zavěšení | převrácená teleskopická vidlice kartridžového typu Showa 45 mm s hydraulickým nastavením předpětí a útlumu (komprese a odskok), zdvih 230 mm |
Zadní zavěšení | monobloková hliníková litá kyvná vidlice s přepákováním Pro-Link a plynovým tlumičem SHOWA, hydraulické nastavení předpětí a útlumu, dráha osy kola 220 mm |
Přední pneumatiky | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET |
Zadní pneumatiky | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET |
Přední kola | 21M/C x MT2,15 hliníkový ráfek s drátovým výpletem |
Zadní kola | 18M/C x MT4,00 hliníkový ráfek s drátovým výpletem |
ABS System | Náklonové dvoukanálové s IMU a vypínatelným ABS na zadní brzdě |
Rozměry a hmotnost
Kapacita akumulátoru | 12V-6Ah Li-ion baterie V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 27,5° |
Rozměry (D × Š × V) | 2330 X 960 x 1485 mm |
Typ rámu | Ocelový částečně dvojitý kolébkový rám |
Objem palivové nádrže | 18,8 l |
Spotřeba paliva | 4,9 l/100km |
Světlá výška | 250 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 242 kg |
Výška sedla | 850/870 mm (možnost nižšího sedadla 825mm, nebo sedadlo Comfort 885 mm) mm |
Závlek | 113 mm |
Rozvor | 1575 mm |
Převodovka
Spojka | DCT verze: dvě vícelamelové spojky v olejové lázni s vinutými pružinami |
---|---|
Stálý převod | Řetěz s těsnicími O-kroužky |
Typ převodovky | 6stupňová automatická dvouspojková DCT s režimem jízdy pro silnici a terén |
Quick Shifter | ne |
Přístroje a elektronika
12V Zásuvka | V nabídce originálního příslušenství |
---|---|
Přístroje | LCD displej a 6,5" TFT dotykový multifunkční přístrojový panel |
Zadní světlo | LED |
Denní svícení | ano |
Konektivita | Bluetooth audio a Apple CarPlay/Android Auto (připojení kabelem) |
USB zásuvka | Ano (USB typ A, 1,5A) |
Automatické vypínání směrovek | ano |
Tempomat | ano |
Bezpečnost | Immobilizér, (Alarm je v nabídce příslušenství) |
Vlastnosti
- Zdvihový objem:
- nad 1 000 cm³
- Řidičák:
- A
- Barva:
- Červená
Máte otázky k produktu: Honda CRF1100L Africa Twin ES DCT Grand Prix Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.