

Nový model Africa Twin Adventure Sports ES je opravdu výjimečný. Větší točivý moment ve středních otáčkách zaručuje výrazné zrychlení při předjíždění. Přední 19palcové kolo obuté do pneumatik 110/80-19, nižší výška sedla a elektronické odpřužení Showa-EERA™ společně zajišťují dokonalé silniční jízdní vlastnosti. Aby bylo možné naplno využít palivovou nádrž o objemu 24,8 l, poskytuje nová kapotáž a štít ochranu před větrem pro dlouhé a příjemné dny v sedle. Přesně k tomu je tento motocykl stvořený.
Více informacíČtyři výchozí jízdní režimy pokrývají většinu situací a můžete si je plně přizpůsobit pomocí dalších 2 uživatelských režimů. S převodovkou DCT je také dodáván spínač G, který zajišťuje přímější trakci v terénu.
Nové kolo s menším průměrem a širší pneumatika 110/80-19 zajišťují lepší přilnavost a citlivost předního kola a zároveň lepší ovladatelnost při každé rychlosti.
Jednotka měření setrvačnosti (IMU) měří v reálném čase aktuální jízdní podmínky motocyklu pro přesné řízení systémů HSTC, systému zamezujícího zvedání předního kola a náklonové ABS, světel pohyblivých v závislosti na řízení a mnoha dalších.
6,5palcový barevný dotykový displej s ovládáním řady funkcí včetně jízdních režimů, s Bluetooth a možností připojení chytrých telefonů s podporou funkce Apple CarPlay® nebo Android Auto® pro navigaci, hovory a audio.
Ve dvou a při plném zatížení potřebujete točivý moment pro bezproblémové předjíždění. Motor má nyní díky vyššímu kompresnímu poměru a optimalizovanému sání a výfuku točivý moment ve středním pásmu vyšší o 7 %.
Novou horní aerodynamickou kapotáž jsme tvarovali tak, aby usměrňovala proudění vzduchu kolem horní části těla a snižoval únavu při delších cestách. Výška štítu se nastavuje v 5 stupních pro flexibilní ochranu před větrem.
Kapalinou chlazenému dvouválci s rozvodem OHC jsme přidali 7 % navíc a k tomu ještě mnohem vyšší výkon odspodu a ve středním pásmu otáček. Je to patrné hned při prvním otočení plynem. Díky vyššímu kompresnímu poměru 10,5 : 1, novému časování ventilů a modernizovanému sání je k dispozici stejný špičkový výkon 75 kW (101 hp) a vyšší výkon ve středních otáčkách. Elektronické ovládání plynu bylo vylepšeno a nabízí ještě přesnější ovládání. Nový je i výfuk, který přináší vyšší výkon a bohatší, energičtější tón při zvýšení otáček.
Díky zdvihu kratšímu o 20 mm je nyní součástí standardní výbavy vpředu i vzadu elektronické nastavení odpružení Showa za jízdy (Showa-EERA™). To znamená optimální tlumení po celou dobu. Pro dokonalé základní nastavení zvolte Střední. K dispozici jsou také režimy Tvrdé pro progresivní jízdu, cestování nebo přepravu spolujezdce a zavazadel, Měkké pro snadnou obratnost a Terénní pro přesné reakce zavěšení mimo asfalt. Uživatel má k dispozici úplné přizpůsobení (při stání) a během jízdy můžete přepínat mezi režimy – a nastavovat předpětí zadní pružiny.
7stupňový systém kontroly trakce Honda (HSTC) – řízený jednotkou IMU zaručující plynulou aktivaci – sleduje trakci zadního kola a zvyšuje hnací sílu na silnici i v terénu. 3stupňový systém řízení trakce k zamezení zvedání předního kola poskytuje požadovaný zdvih předního kola a náklonové ABS dodává plnou jistotu při brzdění. Připraveny jsou čtyři výchozí jízdní režimy, URBAN, TOUR, GRAVEL a OFF-ROAD, ale můžete si je plně přizpůsobit pomocí 2 režimů USER a nastavit úrovně výkonu motoru, brzdění motorem a HSTC podle vlastních preferencí.
Vrtání × zdvih | 92 x 81,5 mm |
---|---|
Karburace | PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,5:1 |
Emise C0₂ | 114 g/km |
Zdvihový objem motoru | 1084 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam |
Max. výkon | 75 kW |
Max. točivý moment | 112 Nm |
Kapacita oleje | 4,8 l |
Startér | elektrický |
Přední brzdy | Dva hydraulické 310mm kotouče s hliníkovou hlavou a radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny se sintrovanými destičkami, ABS |
---|---|
Zadní brzdy | Hydraulický 256mm kotouč s dvoupístovým třmenem, vypínatelným ABS a destičkami ze sintrovaného materiálu |
Přední zavěšení | elektronicky nastavitelná převrácená teleskopická vidlice typ SHOWA EERA 45 mm, s el. nastavením předpětí a útlumu (komprese a odskok), zdvih 210 mm |
Zadní zavěšení | elektronicky nastavitelná převrácená teleskopická vidlice typ SHOWA EERA 45 mm, s el. nastavením předpětí a útlumu (komprese a odskok), zdvih 210 mm |
Přední pneumatiky | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET |
Zadní pneumatiky | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET |
Přední kola | 19M/C x MT2.50 hliníkový ráfek s drátovým výpletem |
Zadní kola | 18M/C x MT4,00 hliníkový ráfek s drátovým výpletem |
ABS System | Náklonové dvoukanálové s IMU a vypínatelným ABS na zadní brzdě |
Kapacita akumulátoru | 12 / 6 V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 27,5° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 305 x 960 x 1 475 mm |
Typ rámu | Ocelový částečně dvojitý kolébkový rám |
Objem palivové nádrže | 24,8 l |
Spotřeba paliva | 4,9 l/100km |
Světlá výška | 220 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 243 kg |
Výška sedla | 835/855 mm (možnost nižšího sedadla 795 mm) mm |
Závlek | 106 mm |
Rozvor | 1570 mm |
Spojka | vícelamelová s vinutými pružinami v olejové lázni, hliníková antihopingová spojka |
---|---|
Stálý převod | Řetěz s těsnicími O-kroužky |
Typ převodovky | 6stupňová manuální se stálým záběrem |
Quick Shifter | V nabídce originálního příslušenství |
12V Zásuvka | ano |
---|---|
Přístroje | LCD displej a 6,5" TFT dotykový multifunkční přístrojový panel |
Zadní světlo | LED |
Denní svícení | ano |
Konektivita | Bluetooth audio a Apple CarPlay/Android Auto |
USB zásuvka | ano |
Automatické vypínání směrovek | ano |
Tempomat | ano |
Bezpečnost | Immobilizér |
Máte otázky k produktu: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ES Matte Iridium Grey Metallic?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.