

AKCE!
zvýhodněná cena 234 900Kč
nebo některá z vybraných akčních sad zdarma (RALLY SET, TOURING SET, URBAN SET)
Znovu se rodí legenda pro dobrodružné vyjížďky se vším všudy. S nejvyšším výkonem a točivým momentem ve své třídě a s podvozkem, který zajišťuje lehkou ovladatelnost na silnici i v terénu. Kapotáž a větrný štít navržené pro aerodynamiku a ochranu proti větru v optimální jízdní poloze zaručující celodenní cestovní pohodlí. Nový model XL750 Transalp klade jedinou otázku: Jak daleko chcete jet?
Více informacíJistě, čísla v titulcích upoutají pozornost. Výkon 67,5 kW a točivý moment 75 Nm mluví samy za sebe. Především vás zaujme projev zcela nového osmiventilového řadového dvouválce o objemu 755 cm3. Naše technologie sání Air vortex zesiluje a zjemňuje odezvu v nízkých a středních otáčkách, zatímco válce využívají vysoce kvalitní pokovení Ni-SiC, které snižuje tření – a zvyšuje výkon – při vysokých otáčkách. Na polní cestě, ve městě nebo na volné silnici, ve dvou a plně naložený – tento motor je vyladěný pro všestranný výkon, který potřebujete.
Model Transalp jsme navrhli tak, aby se stal dokonalým partnerem pro vaše dobrodružství, ať už zamíříte kamkoli. Má účelný vzhled a působí bytelně a bez přebytečných prvků. Ať už si razíte cestu městskými ulicemi, překonáváte velké dálniční vzdálenosti nebo brázdíte nekonečné stezky, štíhlé proporce střední části v kombinaci s elegantní kapotáží poskytují volnost s ochranu před větrem. Krásná barevná kombinace Tricolour samozřejmě vzdává hold původnímu modelu XL600V a ohlašuje návrat ikony.
Tento motocykl je konstruován na dlouhé cesty, takže na skutečném pohodlí – pro dva – záleží. Díky výšce sedla 850 mm a pohotovostní hmotnosti 209 kg je Transalp snadno ovladatelný již od nejnižší možné rychlosti; jízdní poloha je uvolněná, ale sedí se vzpřímeně a nabízí skvělý výhled a přirozené pohodlí. Kompaktní a vysoce funkční kapotáž a větrný štít mají pečlivě tvarovanou aerodynamiku, která zvyšuje stabilitu a snižuje aerodynamický hluk a boční nárazy ve vyšších rychlostech.
Čtyři výchozí jízdní režimy – Gravel, Sport, Standard a Rain – usnadňují jízdu ve většině jízdních podmínek, mění úroveň výkonu motoru a brzdění a využívají systém kontroly trakce Honda (HSTC), systém zamezující zvedání předního kola a míru zásahu ABS. Uživatelský režim umožňuje vlastní nastavení každého parametru, včetně vypnutí zadního ABS pro jízdu v terénu, a k jeho ovládání slouží 5palcový displej TFT. Systém hlasového ovládání chytrého telefonu Honda vás během jízdy udrží ve spojení a plné LED osvětlení je vybaveno technologií signalizace nouzového zastavení (ESS), která upozorňuje účastníky silničního provozu za vámi na náhlé brzdění.
Pokud trávíte celý den tím, že někde jezdíte, záleží na snížené únavě; Transalp efektivně rozráží rychle proudící vzduch a umožňuje uvolněnější jízdu po dálnici.
Systém kontroly trakce Honda (HSTC) sleduje otáčky předních a zadních kol, aby okamžitě zjistil ztrátu trakce zadního kola nebo zvedání toho předního a podle toho upravil výkon motoru. Každý jízdní režim používá specifické nastavení systému HSTC s integrovaným řízením trakce k zamezení zvedání předního kola.
Můžete si vybrat Transalp se sníženým výkonem 35 kW, na který stačí řidičské oprávnění skupiny A2. A jakmile získáte plné řidičské oprávnění na motocykl, může vám prodejce Honda přeprogramovat řídicí jednotku tak, abyste měli k dispozici plný výkon 68 kW. Co říkáte na plánování dopředu?
Je dobré být připraveni. Zavěšení Showa s dlouhým zdvihem tlumí nerovnosti, zatímco kombinace předních a zadních kol o rozměru 21/18 palců zaručuje hladký pohyb po nerovném terénu.
Ocelový hlavní kosočtverečný rám váží pouhých 18,3 kg, je lehký a integruje robustní zadní pomocný rám, který unese cestovní zatížení na dlouhé vzdálenosti. O přesnost řízení se stará kovaná hliníková horní část přední vidlice, zatímco hliníková kyvná vidlice funguje díky systému Pro-Link a zajišťuje pružné ovládání.
Systém hlasového ovládání chytrého telefonu Honda (HSVCs) umožňuje pomocí aplikace Honda RoadSync přístup k zařízení se systémem Android nebo iOS prostřednictvím sluchátek Bluetooth pro navigaci, hovory, zprávy a hudbu. 5palcový displej TFT lze také přizpůsobit pomocí 4 různých typů zobrazení.
Vrtání × zdvih | 87 x 63,5 mm |
---|---|
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 11,0 : 1 |
Emise C0₂ | 103 g/km |
Zdvihový objem motoru | 755 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní OHC řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam |
Max. výkon | 67,6 kW |
Max. točivý moment | 75 Nm |
Kapacita oleje | 3,9 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | Dva hydraulické 310mm kotouče s axiálně uchycenými dvoupístkovými třmeny |
---|---|
Zadní brzdy | Hydraulický 256mm kotouč s jednopístkovým třmenem |
Přední zavěšení | Teleskopická vidlice Showa 43 mm SFF-CA, zdvih 200 mm |
Zadní zavěšení | Kyvná vidlice s přepákováním Pro-Link, zdvih 190 mm |
Přední pneumatiky | 90/90R-21" |
Zadní pneumatiky | 150/70R-18" |
Přední kola | Hliníkový ráfek s nerezovým drátovým výpletem a duší |
Zadní kola | Hliníkový ráfek s nerezovým drátovým výpletem a duší |
Kapacita akumulátoru | 12 / 8,6 V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 27° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 325 x 838 x 1 450 mm |
Typ rámu | Ocelový "Diamond" |
Objem palivové nádrže | 16,9 l |
Spotřeba paliva | 4,35 l/100km |
Světlá výška | 210 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 208 kg |
Výška sedla | 850 mm |
Závlek | 111 mm |
Rozvor | 1560 mm |
Spojka | Vícelamelová antihoppingová spojka v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová manuální |
Přístroje | Barevný TFT přístrojový panel |
---|---|
Zadní světlo | LED |
Bezpečnost | HISS |
Máte otázky k produktu: Honda XL750 Transalp Ross White 2024?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.