Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Honda CRF300L Extreme Red
Model CRF300L je znovu na scéně – s lehkým podvozkem, štíhlejší kapotáží a vyšším výkonem a točivým momentem motoru. Ale zatímco specifikace se zlepšily, skvělé dvouúčelové zaměření zůstává stejné. Díky kvalitám, které slaví úspěchy v terénu – štíhlým rozměrům, svižné odezvě škrticí klapky, agilnímu řízení a citlivému odpružení – se také skvěle hodí k jízdám po městě. Model CRF300L s příjemným a uspokojujícím celkovým výkonem oživuje každý všední den při dojíždění. A o víkendech je to motocykl zrozený k objevování.
Více informacíPopis produktu
Lehčí. Výkonnější. Ještě zábavnější.
CRF300L je o 4 kg lehčí díky novému rámu a zkosené hliníkové kyvné vidlici, které o sobě dá vědět v okamžiku, kdy změníte směr jízdy – na silnici nebo v terénu. Jednoválcový motor s větším objemem má výkon vyšší o 1,9 kW a točivý moment o 4 Nm – oboje pocítíte, když otočíte plynem. Nechybí ani antihoppingová spojka. Světlá výška je vyšší a jízdní poloha je přizpůsobena pro maximální kontrolu. Štíhlá palivová nádrž a tvarované sedlo zaručují pohodlí a snadný dosah nohou na zem. Příjemnými zpestřeními jsou ukazatel rychlostního stupně na přístrojovém panelu a agresivní design nového světlometu.
Připravený na práci i zábavu
Model CRF300L přebírá DNA z neuvěřitelných závodních strojů CRF450R a CRF450RX. Proto začíná na skvělém místě. A díky týmu HRC a jeho závodnímu programu jsme vylepšili všechny aspekty jeho všestranných sportovních výkonů. Světlá výška je o 30 mm vyšší, aby bylo přeskakování obrubníků (nebo klád) výrazně jednodušší.
Sedlo se zvýšilo o 5 mm na 880 mm a zlepšilo tak přirozené ovládání. Úzká palivová nádrž znamená, že se můžete volně posouvat dopředu. Ať už se budete pohybovat rušnými městskými ulicemi nebo budete hledat nové trasy – případně obojí během jediného dne – motocykl CRF300L je zrozený k akci.
Výkonnější jednoválcový 4ventilový motor DOHC chlazený kapalinou
Zvětšili jsme objem válce a zvýšili tak maximální výkon o 1,9 kW na 20,1 kW a maximální točivý moment o 4 Nm na 26,6 Nm tak, aby motocykl svižně reagoval. Motor je také plně v souladu s normou EURO5.
Antihoppingová spojka
Antihoppingová spojka usnadňuje řazení nahoru a omezuje odskakování zadního kola při prudkém brzdění a rychlém řazení dolů, čímž zaručuje mimořádnou kontrolu v rušném městském provozu. A to je neocenitelné i při projíždění náročným terénem.
Lehčí podvozek s lepší světlou výškou
Díky novému designu rámu a lehké zkosené hliníkové kyvné vidlici jsme hmotnost podvozku snížili celkem o 4 kg. Nové kované hliníkové spodní třmeny rovněž šetří hmotnost a navíc zlepšují stabilitu. k lepším schopnostem v terénu pomáhá celková světlá výška 285 mm.
Štíhlá lehká kapotáž
Pokud požadujete přirozenou kontrolu v terénu, musíte se volně pohybovat. Přepracovaná palivová nádrž o objemu 7,8 l je užší a ubírá z hmotnosti. Nové tvarování sedla umožňuje snadné přenášení váhy dopředu a zvyšuje přilnavost přední pneumatiky.
Flexibilní nastavení zavěšení
43mm vidlice Showa USD mají tuhost pružin a tlumení kalibrované pro jízdu na silnici i v terénu. Zadní jednotrubkový tlumič Showa Monoshock s průměrem válce 40 mm využívá zavěšení Pro-Link.
Dvoukanálové ABS
Pro citlivé a silné brzdění je přední 256mm kotouč vybaven dvoupístkovým třmenem. Dvoukanálové ABS umožňuje pro jízdu v terénu deaktivaci ABS systému zadní brzdy.
Komplexní digitální přístrojový panel
Snadno čitelné informace jsou jasně rozloženy a obsahují rychloměr, otáčkoměr, palivoměr a hodiny a nyní také ukazatel rychlostního stupně.
Specifikace
Motor
Vrtání × zdvih | 76 x 63 mm |
---|---|
Karburace | PGM-FI elektronické vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 10,7:1 |
Emise C0₂ | 73 g/km |
Zdvihový objem motoru | 286 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený jednoválec DOHC |
Max. výkon | 20,1 kW |
Max. točivý moment | 26,6 Nm |
Kapacita oleje | 1,8 l |
Startér | Elektrický |
Kola
Přední brzdy | 256 mm x 3,5mm kotouč s dvoupístkovým třmenem |
---|---|
Zadní brzdy | 220 mm x 4,5mm kotouč s jednopístkovým třmenem |
Přední zavěšení | 43mm převrácená teleskopická vidlice (Upsidedown) |
Zadní zavěšení | Prolink |
Přední pneumatiky | 80/100-21M/C 51P |
Zadní pneumatiky | 120/80-18M/C 62P |
Přední kola | Hliníkové paprskové |
Zadní kola | Hliníkové paprskové |
ABS System | 2kanálové ABS |
Rozměry a hmotnost
Kapacita akumulátoru | 12 / 7 V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 27,5° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 230 x 820 x 1 200 mm |
Typ rámu | Ocelový kolébkový rám |
Objem palivové nádrže | 7,8 l |
Spotřeba paliva | 3,1 l/100km |
Světlá výška | 285 mm |
Světlomety | Žárovka |
Pohotovostní hmotnost | 142 kg |
Výška sedla | 880 mm |
Závlek | 109 mm |
Rozvor | 1455 mm |
Převodovka
Spojka | Vícelamelová antihoppingová v olejové lázni, |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6 rychlostí |
Přístroje a elektronika
Přístroje | LCD |
---|---|
Zadní světlo | Žárovka |
Vlastnosti
- Zdvihový objem:
- 126 - 649 cm³
- Řidičák:
- A2
- Barva:
- Červená
Máte otázky k produktu: Honda CRF300L Extreme Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.