Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Honda CRF125F (velká kola) Extreme Red
V naší motokrosové CRF paletě máme několik vysoce výkonných modelů a nový CRF125F se mezi ně hrdě řadí. Ideální základní motocykl pro mladé jezdce ve věku 10 let a více, kteří hledají zábavu a stroj pro svou vášeň pro terén.
Více informacíPopis produktu
Je připravený probudit nadšení v každém dítěti, které chce přejít k výkonnějším strojům.
Model CRF125F je sice malý, ale má stejný styl a některé vlastnosti jako jeho větší bratři z řady CRF. Po stisknutí elektrického startování je vzduchem chlazený motor SOHC připravený k jízdě. Je vyladěný speciálně pro plynulý točivý moment v nižších otáčkách, takže je ideální pro mladé jezdce. Kosočtvercový trubkový ocelový rám, teleskopická vidlice o průměru 31 mm se zdvihem 140 mm a systém zavěšení zadního kola Honda Pro-Link tvoří odolný podvozek, se kterým se můžete prohánět v terénu.
Kroutící moment na trati
Robustní vzduchem chlazený čtyřtaktní motor SOHC byl vyladěný speciálně pro začátečníky s posíleným momentem v nízkých otáčkách, který pomáhá rozvíjet ovládání plynu, cit pro trakci a rovnováhu.
Výbava
Odolná a snadno ovladatelná čtyřstupňová manuální převodovka s hladkým řazením a spojka modelu CRF125F vytvářejí dokonalou platformu pro učícího se jezdce, aby si osvojil ovládání při jízdě v terénu.
Pevnost oceli
Kosočtvercový ocelový páteřový rám dodává modelu CRF125F jistou stabilitu a vyváženou tuhost, která zajišťuje vynikající ovladatelnost. Integrovaná komora nuceného sání vzduchu motoru a akumulátor jsou uložené podélně, takže motocykl zůstává štíhlý.
Stiskněte tlačítko
Opětovné startování na trati může být pro mladého jezdce s nožním startérem únavný – zejména po dlouhém dni. Elektrický start zálohovaný nožním startérem rychle přivede stroj CRF125F zpátky k životu.
Díky systému odpružení postavenému na silné 31mm teleskopické vidlici a masivních pružinách dokáže motocykl skvěle absorbovat síly při skocích.
Ještě mocnější tlumení
Zadní tlumič využívá pístové tlumení o průměru 32 mm s oddělenými tlakovými komorami pro vzduch/olej/plyn, které snižují emulgaci i potřebu údržby.
Systém Honda Pro-Link
Kolem systému Honda Pro-Link je postavena tuhá ocelová kyvná vidlice, která využívá jehlová ložiska pro snížení tření.
Seznámení s jízdou v terénu.Poznatky z prvních let jsou neocenitelné, protože pomáhají nováčkům vyrůst ve zkušené terénní jezdce.
Brzdný výkon
Přední kotoučová brzda o průměru 220 mm je hydraulicky ovládaná pomocí nastavitelné páčky. Ve spojení s 95mm zadní bubnovou brzdou poskytují obě rovnoměrný brzdný výkon.
Specifikace
Motor
Vrtání × zdvih | 52,4 x 57,9 mm |
---|---|
Karburace | Vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 9,0:1 |
Zdvihový objem motoru | 124,9 cm³ |
Motor | Vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec |
Kola
Přední brzdy | 220mm hydraulická kotoučová |
---|---|
Zadní brzdy | Bubnová |
Přední zavěšení | 31mm teleskopická vidlice; 13cm zdvih |
Zadní zavěšení | Pro-Link® jeden tlumič; 14cm zdvih |
Přední pneumatiky | 70/100-19" |
Zadní pneumatiky | 90/100-16" |
Rozměry a hmotnost
Úhel sklonu | 27°30 |
---|---|
Objem palivové nádrže | 4,54 l |
Světlá výška | 21 mm |
Pohotovostní hmotnost | 88 kg |
Výška sedla | 74 mm |
Závlek | 81 mm |
Rozvor | 122 mm |
Převodovka
Stálý převod | Řetěz |
---|---|
Typ převodovky | Čtyři rychlosti |
Vlastnosti
- Zdvihový objem:
- 51 - 125 cm³
- Barva:
- Červená
Máte otázky k produktu: Honda CRF125F (velká kola) Extreme Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.