

V roce 1962 debutoval náš první pouliční motocykl typu scrambler – CL72. Řekli jsme si, že je čas na novou generaci, která bude určena do ulic současnosti. Nový model CL500 oplývá syrovým stylem a detaily, které jsou vždy spojené s dlouhou historií. Do robustního a kompaktního podvozku se vešel silný dvouválcový motor pro řidičské oprávnění skupiny A2, který si přímo říká o to, abyste na něm jezdili, upravovali ho a užívali si. Stejně jako originál.
Více informacíS maximálním výkonem 35 kW je model CL500 vhodný i pro jezdce s řidičským oprávněním A2. Charakter a průběh výkonu motoru jsou také dobře ovladatelné a nenáročné, zejména v nízkých otáčkách, takže jsou ideální pro začínající jezdce.
Klasický kulatý světlomet vybavený čtyřmi jasnými žárovkami LED vyvolává impozantní dojem. Osvětlení LED je však také energeticky úsporné a chladnější a žárovky mají delší životnost. A co je nejdůležitější, mnohem lepší je i viditelnost pro ostatní účastníky silničního provozu.
Jakmile začnete na modelu CL500 jezdit, nebudete chtít přestat. Takový zkrátka je. Nový uretanový pěnový materiál sedla zajišťuje celodenní pohodlí.
Pouliční scrambler by měl být jednoduchý, a proto je v úhledném 100mm kroužku umístěn inverzní displej LCD. Zobrazené informace jsou přesně takové, jaké potřebujete, včetně ukazatele zařazeného převodového stupně, spotřeby paliva a šipek levého a pravého ukazatele směru. Díky úpravám viditelnosti přístrojového panelu je nyní ještě zřetelnější na jasném slunečním světle.
Přední 41mm teleskopická vidlice se zdvihem 150 mm zaručuje pružné ovládání a zadní tlumiče Showa mají nastavitelné předpětí. Přední 19palcové kolo zaručuje vysokou stabilitu a 310mm plovoucí přední kotouč a dvoupístkový třmen zajišťují progresivní brzdnou sílu s ABS optimalizovaným pro terénní i silniční tratě.
Pro snadné ovládání a zatáčení v městské zástavbě je jízdní poloha vzpřímená, s rukama a koleny umístěnými v pohodlné, přirozené poloze. Navíc poskytuje skvělý výhled do všech stran. Na plochém sedle je dostatek prostoru pro pohyb dozadu a dopředu, což umožňuje agresivnější přístup.
Spojka motoru je navržená tak, aby vás podporovala při jízdě; pomáhá při lehkém zatížení páky a umožňuje plynulejší a snadnější řazení nahoru i dolů. Nemusíte také experimentovat s otáčkami motoru ani se obávat zablokování zadního kola při vícenásobné změně směru jízdy – o to se postará funkce řízení prokluzu.
Vrtání × zdvih | 67 x 66,8 mm |
---|---|
Karburace | PGM-FI elektronické vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
Emise C0₂ | 86 g/km |
Zdvihový objem motoru | 471 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní DOHC řadový dvouválec se 4 ventily |
Max. výkon | 34 kW |
Max. točivý moment | 43 Nm |
Kapacita oleje | 3,2 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | Hydraulický 310mm plovoucí kotouč s dvoupístkovým třmenem |
---|---|
Zadní brzdy | Hydraulický 240mm kotouč s jednopístkovým třmenem |
Přední zavěšení | Teleskopická 41mm vidlice, zdvih 150 mm |
Zadní zavěšení | Dva tlumiče se 45mm kulatým kyvným ramenem s 5 úrovněmi nastavení tuhosti |
Přední pneumatiky | 110/80R19M/C 59H |
Zadní pneumatiky | 150/70R17M/C 69H |
Přední kola | Vícepaprskové kolo z hliníkové litiny |
Zadní kola | Vícepaprskové kolo z hliníkové litiny |
ABS System |
Kapacita akumulátoru | 12 / 7 V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 27° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 153 x 839 x 1 137 mm |
Typ rámu | Ocelový "Diamond" |
Objem palivové nádrže | 12 l |
Spotřeba paliva | 3,77 l/100km |
Světlá výška | 155 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 191 kg |
Výška sedla | 790 mm |
Závlek | 108 mm |
Rozvor | 1484 mm |
Spojka | Vícelamelová antihoppingová spojka v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová manuální převodovka |
Přístroje | Zobrazené funkce LCD displeje: digitální otáčkoměr, tachometr, palivoměr, celkové a denní počítadlo km, hodiny |
---|---|
Bezpečnost | HISS |
Zadní světlo | LED |
Máte otázky k produktu: Honda CL500 Pearl Dask Yellow?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.