

Dokážeme využít vše, co se HRC (Honda Racing) team naučí při závodění na nejvyšší úrovni. A všechno začíná právě u modelu CBR500R. Ve stylu Fireblade s aerodynamickými kryty s křidélky. Silný dvouválcový motor s nastavením jednotky ECU optimalizovaným pro akceleraci a podvozek s vidlicemi Showa USD a dvěma radiálními třmeny. Přidejte nový TFT displej s plnou konektivitou – a systém kontroly trakce HSTC – a máte k dispozici stroj obsahující závodní DNA. A obrovskou zábavu ve městě, v klikatých městských uličkách nebo na závodním okruhu.
Více informacíChcete si užít design modelu CBR1000RR-R Fireblade s aerodynamickými křidélky? Máte ho přímo zde. Model CBR500R se inspiruje starším bratrem a má nové přední světlomety, kapotáž a koncové světlo.
Aktualizovali jsme nastavení jednotky ECU a optimalizovali časování zapalování, abychom dosáhli vyššího výkonu v oblasti nízkých a středních otáček a hladké odezvy škrticí klapky s jasným tónem výfuku.
5palcová obrazovka s opticky lepenými vrstvami pro snížení odlesků při jasném slunečním světle se intuitivně používá a podporuje připojení chytrých telefonů pomocí aplikace Honda RoadSync.
Systém HSTC hladce řídí trakci zadního kola na mokru i suchu, takže jízda po silnici – nebo při projíždění zatáček – je vždy vzrušující.
Užijte si kvalitu ve stylu sportovních motocyklů. Přední 41mm vidlice Showa SFF-BP USD a dva přední kotouče s radiálními třmeny zvyšují citlivost a ovladatelnost a zlepšují brzdění.
Chcete používat navigaci nebo poslouchat hudbu z telefonu? Žádný problém. Stáhněte si aplikaci Honda RoadSync app a pomocí jednoduchého čtyřsměrného přepínače na levém řídítku máte vše pod kontrolou.
CBR. Tři výjimečná písmena s významnou historií. Design stroje CBR500R vychází z modelu Fireblade – s novým lakem a grafikou přímo z boxové uličky – a má stejná aerodynamická křídla, která zajišťují stabilitu při nájezdu do zatáčky a ostrou obratnost ve vysoké rychlosti. Od agresivně přepracovaných světlometů, které vysílají široký a pronikavý paprsek pro bezpečnější průjezd zatáčkou v noci, přes tvarovanou kapotáž pro rychlou jízdu až po pevně obepínající sedlo, je tento motocykl etalonem sportovního zážitku.
Vrtání × zdvih | 67 x 66,8 mm |
---|---|
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
Emise C0₂ | 80 g/km |
Zdvihový objem motoru | 471 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený, řadový dvouválec |
Max. výkon | 35 kW |
Max. točivý moment | 43 Nm při 6 500 ot./min |
Kapacita oleje | 3,2 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | Dva 296mm kotouče Nissin, dva 4pístové třmeny, ABS |
---|---|
Zadní brzdy | Jeden kotouč, 240 mm, 1pístový třmen, ABS |
Přední zavěšení | Přední 41mm USD vidlice Showa |
Zadní zavěšení | Prolink s jedním tlumičem s 5 úrovněmi nastavení tuhosti, kyvné rameno ze čtvercových ocelových profilů |
Přední pneumatiky | 120/70ZR17M/C (58W) |
Zadní pneumatiky | 160/60ZR17M/C (69W) |
Přední kola | Z lehké slitiny, vícepaprskové |
Zadní kola | Z lehké slitiny, vícepaprskové |
ABS System | dvoukanálové s ABS |
Kapacita akumulátoru | 12v 7.4Ah V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 25,5° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 080 x 760 x 1 145 mm |
Typ rámu | Ocelový |
Objem palivové nádrže | 17,1 l |
Spotřeba paliva | 3,5 l/100km |
Světlá výška | 130 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 191 kg |
Výška sedla | 785 mm |
Závlek | 102 mm |
Rozvor | 1410 mm |
Spojka | Vícelamelová v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová manuální |
Přístroje | 5palcový TFT přístrojový panel s přizpůsobitelným rozvržením, včetně mimo jiné ukazatele rychlosti, otáčkoměru, hodin, ukazatele zařazeného rychlostního stupně a ukazatele řazení směrem nahoru. |
---|---|
Zadní světlo | LED |
Bezpečnost | HISS |
Máte otázky k produktu: Honda CBR500R Grand Prix Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.