Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Honda CB750 Hornet od 13.února na showroomu v Jinačovicích
Tato, dlouho očekávaná novinka, se dostává i na náš showroom do Jinačovic! Neváhejte a pojďte se s touto ikonou seznámit a to v termínu od 13. února 2023 . Využijte možnosti si motocykl do detailu prohlédnout a prodiskutovat vaše dotazy s naším odborným personálem.
Základní představení modelu
Zbrusu nový model Hornet nenese ani zbytečný gram navíc, díky čemuž s motorem o výkonu 67,5 kW a točivém momentu 75 Nm při hmotnosti 190 kg dosahuje nejlepšího poměru výkonu a hmotnosti ve své třídě. Zcela nový osmiventilový řadový dvouválec disponuje výkonovou špičkou a vysokou pružností ve středních otáčkách, což v kombinaci s novým lehkým rámem zajišťuje mimořádně agilní jízdní dynamiku v zatáčkách i okamžitou a silnou akceleraci. Elektronicky řízená škrticí klapka (Throttle By Wire - TBW) nabízí 3 jízdní režimy, 3stupňový systém nastavitelné kontroly trakce Honda HSTC, integrovaný systém pro zamezení zvedání předního kola (Wheelie Control) a 3 úrovně brzdění motorem a přísunu výkonu. Nový rám je vybaven kompletním odpružením Showa: 41mm inverzní vidlicí Separate Fork Function Big Piston (SFF-BPTM) a zadním tlumičem s přepákováním Pro-Link. Dva radiální čtyřpístové třmeny jsou zárukou vysoké účinnosti brzd. Prémiová výbava zahrnuje 5palcový barevný TFT přístrojový panel s hlasovým ovládáním telefonu Honda Smartphone Voice Control (HSVC), kompletní LED osvětlení, automatické vypínání ukazatelů směru, či výstražná světla pro nouzové brzdění (ESS).
Víc než jste čekali
S novou generací přichází čas na radikální změnu. Začněme zcela novým řadovým dvouválcem, který disponuje neuvěřitelným výkonem, největším ve své třídě. Ten je namontovaný v lehkém, obratném rámu se sportovně naladěným odpružením Showa, a to celé je zabalené v atraktivním designu drsného, nekompromisního a minimalistického streetfighteru. Přidejte k tomu sofistikovanou elektroniku – včetně kontroly trakce HSTC, Wheelie Control a 5palcového TFT displeje s HSVC konektivitou – a nový Hornet CB750 může vzlétnout. O tomto motocyklu se hodně mluví. A to hlavně díky poměru výkonu a hmotnosti. Motor se agresivně prožene středním pásmem do nejvyšších sfér otáčkoměru za doprovodu hutných vibrací hned nad volnoběhem a vzrušujícího zvuku výfukové koncovky ve vysokých otáčkách. Motor s takovým potenciálem v tak jednoznačně naladěném podvozku znamená jediné. Všechno, co musíte udělat, je držet se a užívat si jízdu.
Všechno je o číslech. Více výkonu, méně hmotnosti
Chcete si užívat pořádný zátah ve středním pásmu a výkon ve špičce otáček? Nízkozdvihový dvouválec o objemu 755 cm3 s extra účinným systémem sání Vortex a supersportovními technologiemi válců nabízí výkon 67,5 kW při 9 500 otáčkách a 75 Nm točivého momentu. A máme pro vás ještě lepší číslo; CB750 váží pouhých 190 kg včetně náplní. To je spousta síly na tak lehký motocykl.
A přesně díky tomu umí CB750 Hornet pořádně bodnout.
Antihoppingová spojka s asistenční funkcí usnadňuje řazení nahoru a hlídá zadní kolo při razantním podřazování. Ale motor není jenom o výjimečném výkonu. Je také o pocitu. Přesazené ojniční čepy o 270° mu dodávají delikátní charakter v nízkých a středních otáčkách. A zvuk výfukové koncovky jsme vyladili tak, aby hutný rytmus ve spodním a středním pásmu plynule přecházel do chraptivého jekotu ve vysokých otáčkách.
Supersportovní technologie a revoluční dvouválcová konstrukce.
Při vývoji motoru pro model CB750 Hornet jsme začali úplně od nuly s jediným cílem: postavit lehký dvouválec s nejlepším výkonem ve své třídě. Abychom dosáhli ostré akcelerace a přesné reakce na plyn, použili jsme patentované sací hadice Vortex, které se starají o plynulou distribuci vzduchu od bočních lopatek v airboxu a následně krmí sací hrdla a 46mm vstřikovací tělesa.
Kompaktní osmiventilová hlava Unicam je převzatá přímo z našeho závodního motokrosového speciálu CRF450R, zatímco krátký zdvih – 63,5 mm s vrtáním 87 mm – tvoří výkon ve vysokých otáčkách. Kompresní poměr je nastaven na 11,0:1 a povrch válců má úpravu Ni-Sic, která snižuje tření a zvyšuje životnost ve vysokých otáčkách. Tuto technologii jsme u dvouválce použili vůbec poprvé – běžně je vyhrazena supersportovním čtyřválcům.
Kvůli úspoře hmoty – a zachování co nejmenších rozměrů motoru – tu není žádný pohon vyvažovacího hřídele; jeho funkci přebírá primární převod. Vodní čerpadlo je schované v levém krytu motoru a tím pádem není potřeba žádný vodní chladič oleje.
Je to jenom na vás.
Nalaďte si úžasný motor Hornetu CB750 přesně jak chcete. Přesný elektronický plyn TBW nabízí 3 přednastavené jízdní režimy: Sport, Standard a Rain, a navíc nastavitelný režim User s možností jemného ladění třístupňové kontroly trakce HSTC a systému Wheelie Control. Můžete si samostatně nastavit také průběh výkonu motoru a jeho brzdný účinek.
Je to velmi snadné. Nádherný 5palcový plněbarevný TFT displej nabízí 4 různé možnosti zobrazení. A abyste mohli za jízdy zůstat ve spojení, je vybaven konektivitou Honda Smartphone Voice Control; přes aplikaci Honda RoadSync a Bluetooth můžete připojit váš headset a poslouchat pokyny navigace, vyřizovat hovory, zprávy či poslouchat hudbu.
Ovládání šestistupňové převodovky můžete navíc vylepšit volitelným nastavitelným quickshifterem, který umožňuje rychlé řazení pod plynem směrem nahoru a na zlomek vteřiny vypne motor při podřazování bez spojky, takže z výkonu motoru můžete vytěžit maximum – a královsky se u toho pobavit.
Motocykl pro váš pohyb.
Za ostrým minimalismem modelu Hornet CB750 stojí tým ambiciózních mladých designérů z R&D centra v Římě, technika je dílem našich japonských vývojářů. A výsledek? Stejně agresivní motocykl jako originální model před všemi těmi lety.
Palivová nádrž, jejíž tvar našel inspiraci v obrysu křídla sršně, je středem pozornosti, zatímco metalický červený rám a eloxovaná přední vidlice – dostupná v bílém nebo černém provedení – podtrhuje agresivitu. A samozřejmě, speciální žlutě matná barva moderním způsobem odkazuje na historii našeho Hornetu.
Prémiový vzhled dotváří kompletní LED osvětlení. Směrovky mají funkci automatického vypínání a CB750 Hornet má ve výbavě také systém Emergency Stop Signal (ESS); zadní směrovky se rozblikají při prudkém brzdění, aby varovaly ostatní účastníky provozu, a pak se samy vypnou.
Hornet žije zatáčkami.
Hornet CB750, postavený kolem nového kosočtvercového ocelového rámu – který váží jen 16,6 kg – má sedlo ve výšce pouhých 795 mm, takže se řídí jako hračka. A díky přirozeně vzpřímené jízdní pozici, páce širokých řídítek a provozní hmotnosti 190 kg zatáčí rychle, přesně a se zpětnou vazbou od převrácené 41mm vidlice Showa SFF-BPTM a zadního tlumiče Pro-Link.
Při proplétání rušným městským provozem nebo sérií zatáček mu jeho kompaktní rozměry dodávají perfektní obratnost ve změnách směru. Pneumatiky 120/70-ZR17 vpředu a 160/60-ZR17 vzadu nabízí téměř nekonečnou přilnavost, zatímco radiálně uchycené čtyřpístkové přední třmeny Nissin se zakusují do 296mm kotoučů a vytváří špičkový brzdný účinek.
A aby si zábavnou ovladatelnost modelu CB750 Hornet mohlo užívat co nejvíce jezdců, u dealerů Honda lze nechat změnou řídící jednotky snížit výkon motoru na 35 kW – a řídit jej s oprávněním skupiny A2. Vrátit motocyklu plný výkon může opět autorizovaný dealer Honda.